Wij zijn Job Invest, gevestigd te ’s-Hertogenbosch, Rietveldenweg 40.
Wij, Job Invest zijn verantwoordelijk voor de verwerking van de persoonsgegevens zoals weergegeven in dit privacy statement (Verwerkingsverantwoordelijke in de zin van de AVG).
Wij verzamelen uw persoonsgegevens als bijvoorbeeld;
En als wij dit niet direct van u hebben gekregen, verzamelen wij gegevens;
Over het algemeen kunt u onze website – www.jobinvest.nl– bezoeken zonder dat uw persoonsgegevens aan ons worden doorgegeven.
Zodra u de website van Job Invest bezoekt, wordt niet-identificeerbare informatie verzameld gerelateerd aan het type apparaat, browser en hoe u onze website gebruikt, zoals: datum en tijd van toegang, de bron vanwaar u rechtstreeks bent doorgelinkt naar onze website, het besturingssysteem dat u gebruikt, de onderdelen van de website die u hebt bezocht waaronder de pagina’s van de website die u hebt bezocht. Deze informatie helpt ons om de websites te verbeteren, voor uw gebruiksgemak en om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
De informatie verwerken we:
Om onze website optimaal te laten werken, maken wij gebruik van cookies en webstatistieken. Dat doen we om te kijken hoe bezoekers onze website gebruiken. Een cookie is een bestand dat op uw computer wordt opgeslagen. Bij een vervolgbezoek op onze website kunnen deze cookies worden herkend.
Zodra u gegevens aan ons verstrekt, door het invullen van een formulier, doen van een sollicitatie of inschrijving waarbij u een account aanmaakt, verwerken wij de gegevens die u aan ons verstrekt. Wij vragen u enkel om ons informatie te verstrekken die juist en relevant is.
Wij verzamelen persoonsgegevens van u om:
Wij verzamelen en verwerken uw gegevens voor de uitvoering van onze hr- en recruitment dienstverlening, waaronder bemiddeling, uitzenden, detachering, payroll, werving & selectie, persoonlijke ontwikkeling en inzetbaarheid, re-integratie, loopbaanbegeleiding, advies, planning en personeels- en salarisadministratie. Zonder deze gegevens kunnen wij onze dienstverlening niet uitvoeren.
Aanvullende gegevens kunnen wenselijk zijn om onze dienstverlening beter te kunnen afstemmen op jouw wensen, kwaliteiten en/of beschikbaarheid of om te voldoen aan meer specifieke vragen of verplichtingen ten aanzien van de functie en/of vanuit opdrachtgevers. Wij vragen u ons enkel informatie te verstrekken die juist en relevant is.
We kunnen ook (contact) gegevens van u verzamelen indien u deze hebt geplaatst op publieke middelen of kanalen (bijvoorbeeld Linkedin), enkel indien wij een gerechtvaardigde reden hebben om te veronderstellen dat u geïnteresseerd zou zijn in een baan of onze dienstverlening. In dat geval zullen we u benaderen om uw interesse te toetsen om u bij ons in te schrijven conform onze voorwaarden en met inachtneming van dit privacy statement. U bent zelf verantwoordelijk voor persoonlijke gegevens die beschikbaar zijn van uzelf op het internet. Check dit regelmatig en indien u niet wil dat informatie beschikbaar is voor derden, scherm dit dan goed af.
Meer specifiek gaat het om – onder andere – de volgende (documenten met) persoonsgegevens:
Bij inschrijving;
Een kopie van het ID-bewijs mag bij werving en selectie worden opgeslagen en gecontroleerd om na te gaan of u werkzaam mag zijn in Nederland. Gaat u binnen vier weken niet voor ons aan het werk, dan wordt het ID-bewijs verwijderd.
Gegevens omtrent uw geslacht vragen we om met u te communiceren, gegevens over leeftijd om u in onze systemen te kunnen identificeren en om te bepalen of wij bepaalde verplichtingen hebben (zoals met betrekking tot het loon en of we toestemming nodig hebben van ouders of voogd).
Op het moment dat u voor ons kunt gaan werken/werkt/hebt gewerkt;
Indien u via ons wordt in- en doorgeleend aan een opdrachtgever;
In enkele gevallen leggen wij ook bijzondere persoonsgegevens vast als het nodig is om aan onze wettelijke verplichtingen te voldoen, of indien dit anders toegelaten is krachtens de wet. Met ‘bijzondere persoonsgegevens’ wordt bedoeld; genetische en biometrische gegevens, gezondheid gegevens, strafrechtelijke persoonsgegevens en/of persoonsgegevens over onrechtmatig of hinderlijk gedrag, ect. voor deze vastlegging zal afzonderlijk uitdrukkelijke toestemming worden gevraagd.
We verwerken persoonsgegevens van personen die werkzaam zijn voor ondernemingen waarmee wij zaken doen (1) voor het verstrekken van informatie over de dienstverlening en overige activiteiten, (2) om zakelijke relatie te onderhouden en (3) een opdrachtovereenkomst te sluiten en te onderhouden.
De informatie verwerken we:
Welke persoonsgegevens verzamelen wij van u?
Wij verzamelen uw gegevens om:
Hoe lang bewaren wij uw gegevens?
Wij bewaren gegevens van (potentiële) kandidaten, sollicitanten, flexkrachten, interne personeelsleden van TodayHR, medewerkers van leveranciers, opdrachtgevers en overige zakelijke relaties om te kunnen voldoen aan het doel waarvoor het verzameld is. De vereiste bewaartermijn is afhankelijk van de relevantie van de gegevens voor het onderhouden van of vastleggen van onze relatie en bepalen we aan de hand van wet- en regelgeving en eventuele claimrisico’s, waarbij het uitgangspunt is dat wij de gegevens niet langer bewaren dan noodzakelijk.
Bij potentiële kandidaten, sollicitanten (indien u (nog) niet voor ons hebt gewerkt) betekent dit dat uw bemiddelingsgegevens (CV, werkervaring, opleiding, testresultaten e.d.) beschikbaar zijn tot twee jaar na het laatste contact indien u niet voor ons hebt gewerkt.
Bij flexkrachten of interne personeelsleden (indien u voor ons werkt of hebt gewerkt) betekent dit dat uw persoonsgegevens beschikbaar zijn tot twee jaar na einde dienstverband. Bepaalde persoonsgegevens zijn ten behoeven van bijvoorbeeld claims, audits en fiscale verplichtingen langer beschikbaar voor ons.
Mocht u niet meer bemiddeld willen worden, dan kun u dit, indien van toepassing, aangeven bij uw contactpersoon bij ons. Uw account wordt dan verwijderd en u wordt vervolgens niet meer benaderd en bemiddeld door ons. Bij inschrijvingen zijn uw persoonsgegevens nog drie kalendermaanden beschikbaar in een afgeschermde omgeving (bij Werving & Selectie is deze periode 24 maanden) in verband met claimrisico’s. In geval van flexkrachten en interne personeelsleden worden uw persoonsgegevens na twee jaar gearchiveerd in een afgeschermde omgeving.
In de afgeschermde omgeving zijn uw gegevens enkel beschikbaar voor ons onder strikte voorwaarden overeenkomstig de daarvoor gestelde doelen en termijnen. Na afloop van genoemde termijnen worden uw gegevens definitief verwijderd.
Indien opdrachtgevers een account in de klantportal hebben, dan zijn persoonsgegevens gerelateerd aan dit account beschikbaar tot twee jaar na de laatste plaatsing.
Wij kunnen uw persoonsgegevens doorgeven aan de volgende (categorieën) ontvangers;
En in alle overige gevallen waarin wij hiertoe worden verplicht, bijvoorbeeld door gerechtelijk bevel of een gerechtelijk vonnis.
Het delen van persoonsgegevens geschiedt op basis van een gerechtvaardigd belang, toestemming, wettelijk verplichting en/of ter uitvoering van de overeenkomst in overeenstemming met de doelen zoals hierboven benoemd.
U hebt het recht om verzoek in te dienen voor;
In geval van uw verzoek, ter bescherming van de persoonsgegevens, zullen wij uw identiteit moeten kunnen vaststellen.
Wij maken geen gebruik van geautomatiseerde besluitvorming dat enkel gebaseerd is op geautomatiseerde verwerking met inbegrip van profilering.
Voor flexkrachten en opdrachtgevers met een account in Otys/de flex- of klantportal;
Hieronder is de wijze weergegeven waarop u uw toestemming kunt intrekken;
Heeft u vragen, neem dan contact op met uw contactpersoon bij ons. Ook kunt u via de Algemene contactgegevens contact met ons opnemen.
Onze algemene contactgegevens:
Job Invest.
Rietveldenweg 40
5222 AR ’s-Hertogenbosch
T: 073-7113712
E: info@jobinvest.nl
Indien u klachten hebt dan horen we dat graag, zodat we u verder kunnen helpen en, zo nodig, onze dienstverlening/werkprocessen kunnen aanpassen/verbeteren.
Heeft u vragen, opmerkingen of klachten over de bescherming van uw persoonsgegevens door ons, neem dan contact op met onze functionaris voor gegevensbescherming. U hebt daarnaast het recht om een klacht in te dienen over de verwerking van uw persoonsgegevens bij Autoriteit Persoonsgegevens.
Is er sprake of vermoeden van een datalek? Bijvoorbeeld, vermoed u verlies of ongeautoriseerde toegang tot persoonsgegevens, laat ons dat dan direct weten.
Wij doen er alles aan om uw persoonsgegevens optimaal te beschermen. Wij doen dat aan de hand van ons informatiebeveiligingsbeleid. Wij hebben daartoe, rekening houdend met de laatste stand van de techniek, fysieke, administratieve, organisatorische en technische maatregelen getroffen om onrechtmatig gebruik te voorkomen. Deze maatregelen worden regelmatig geëvalueerd en waar nodig geactualiseerd.
Indien er voor zover gegevens worden verstrekt aan gegevensverwerkers die namens haar diensten verlenen of opdrachten uitvoeren, zijn wij met hen overeengekomen dat zij de persoonsgegevens eveneens optimaal beveiligen.
U dient u ervan bewust te zijn dat u zelf verantwoordelijk bent voor de beveiliging van uw computerapparatuur en/of telefoon en van uw eigen internetverbinding, en dat deze nooit 100% veilig is. De verzending van persoonsgegevens via internet geschiedt dan ook op eigen risico.
Wij kunnen van tijd tot tijd om uiteenlopende redenen veranderingen, aanvullingen of wijzigingen aanbrengen in onze privacy statement. Het meest actuele privacy statement is te allen tijde in te zien op de website. We raden u aan het privacy statement regelmatig na te lezen.
De verklaring voldoet aan de Algemene Verordening Gegevensverwerking (AVG), die sinds 25 mei 2018 van kracht is.
Wij zijn Job Invest, gevestigd te ’s-Hertogenbosch, Rietveldenweg 40.
Wij, Job Invest zijn verantwoordelijk voor de verwerking van de persoonsgegevens zoals weergegeven in dit privacy statement (Verwerkingsverantwoordelijke in de zin van de AVG).
Wij verzamelen uw persoonsgegevens als bijvoorbeeld;
En als wij dit niet direct van u hebben gekregen, verzamelen wij gegevens;
Over het algemeen kunt u onze website – www.jobinvest.nl– bezoeken zonder dat uw persoonsgegevens aan ons worden doorgegeven.
Zodra u de website van Job Invest bezoekt, wordt niet-identificeerbare informatie verzameld gerelateerd aan het type apparaat, browser en hoe u onze website gebruikt, zoals: datum en tijd van toegang, de bron vanwaar u rechtstreeks bent doorgelinkt naar onze website, het besturingssysteem dat u gebruikt, de onderdelen van de website die u hebt bezocht waaronder de pagina’s van de website die u hebt bezocht. Deze informatie helpt ons om de websites te verbeteren, voor uw gebruiksgemak en om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
De informatie verwerken we:
Om onze website optimaal te laten werken, maken wij gebruik van cookies en webstatistieken. Dat doen we om te kijken hoe bezoekers onze website gebruiken. Een cookie is een bestand dat op uw computer wordt opgeslagen. Bij een vervolgbezoek op onze website kunnen deze cookies worden herkend.
Zodra u gegevens aan ons verstrekt, door het invullen van een formulier, doen van een sollicitatie of inschrijving waarbij u een account aanmaakt, verwerken wij de gegevens die u aan ons verstrekt. Wij vragen u enkel om ons informatie te verstrekken die juist en relevant is.
Wij verzamelen persoonsgegevens van u om:
Wij verzamelen en verwerken uw gegevens voor de uitvoering van onze hr- en recruitment dienstverlening, waaronder bemiddeling, uitzenden, detachering, payroll, werving & selectie, persoonlijke ontwikkeling en inzetbaarheid, re-integratie, loopbaanbegeleiding, advies, planning en personeels- en salarisadministratie. Zonder deze gegevens kunnen wij onze dienstverlening niet uitvoeren.
Aanvullende gegevens kunnen wenselijk zijn om onze dienstverlening beter te kunnen afstemmen op jouw wensen, kwaliteiten en/of beschikbaarheid of om te voldoen aan meer specifieke vragen of verplichtingen ten aanzien van de functie en/of vanuit opdrachtgevers. Wij vragen u ons enkel informatie te verstrekken die juist en relevant is.
We kunnen ook (contact) gegevens van u verzamelen indien u deze hebt geplaatst op publieke middelen of kanalen (bijvoorbeeld Linkedin), enkel indien wij een gerechtvaardigde reden hebben om te veronderstellen dat u geïnteresseerd zou zijn in een baan of onze dienstverlening. In dat geval zullen we u benaderen om uw interesse te toetsen om u bij ons in te schrijven conform onze voorwaarden en met inachtneming van dit privacy statement. U bent zelf verantwoordelijk voor persoonlijke gegevens die beschikbaar zijn van uzelf op het internet. Check dit regelmatig en indien u niet wil dat informatie beschikbaar is voor derden, scherm dit dan goed af.
Meer specifiek gaat het om – onder andere – de volgende (documenten met) persoonsgegevens:
Bij inschrijving;
Een kopie van het ID-bewijs mag bij werving en selectie worden opgeslagen en gecontroleerd om na te gaan of u werkzaam mag zijn in Nederland. Gaat u binnen vier weken niet voor ons aan het werk, dan wordt het ID-bewijs verwijderd.
Gegevens omtrent uw geslacht vragen we om met u te communiceren, gegevens over leeftijd om u in onze systemen te kunnen identificeren en om te bepalen of wij bepaalde verplichtingen hebben (zoals met betrekking tot het loon en of we toestemming nodig hebben van ouders of voogd).
Op het moment dat u voor ons kunt gaan werken/werkt/hebt gewerkt;
Indien u via ons wordt in- en doorgeleend aan een opdrachtgever;
In enkele gevallen leggen wij ook bijzondere persoonsgegevens vast als het nodig is om aan onze wettelijke verplichtingen te voldoen, of indien dit anders toegelaten is krachtens de wet. Met ‘bijzondere persoonsgegevens’ wordt bedoeld; genetische en biometrische gegevens, gezondheid gegevens, strafrechtelijke persoonsgegevens en/of persoonsgegevens over onrechtmatig of hinderlijk gedrag, ect. voor deze vastlegging zal afzonderlijk uitdrukkelijke toestemming worden gevraagd.
We verwerken persoonsgegevens van personen die werkzaam zijn voor ondernemingen waarmee wij zaken doen (1) voor het verstrekken van informatie over de dienstverlening en overige activiteiten, (2) om zakelijke relatie te onderhouden en (3) een opdrachtovereenkomst te sluiten en te onderhouden.
De informatie verwerken we:
Welke persoonsgegevens verzamelen wij van u?
Wij verzamelen uw gegevens om:
Hoe lang bewaren wij uw gegevens?
Wij bewaren gegevens van (potentiële) kandidaten, sollicitanten, flexkrachten, interne personeelsleden van TodayHR, medewerkers van leveranciers, opdrachtgevers en overige zakelijke relaties om te kunnen voldoen aan het doel waarvoor het verzameld is. De vereiste bewaartermijn is afhankelijk van de relevantie van de gegevens voor het onderhouden van of vastleggen van onze relatie en bepalen we aan de hand van wet- en regelgeving en eventuele claimrisico’s, waarbij het uitgangspunt is dat wij de gegevens niet langer bewaren dan noodzakelijk.
Bij potentiële kandidaten, sollicitanten (indien u (nog) niet voor ons hebt gewerkt) betekent dit dat uw bemiddelingsgegevens (CV, werkervaring, opleiding, testresultaten e.d.) beschikbaar zijn tot twee jaar na het laatste contact indien u niet voor ons hebt gewerkt.
Bij flexkrachten of interne personeelsleden (indien u voor ons werkt of hebt gewerkt) betekent dit dat uw persoonsgegevens beschikbaar zijn tot twee jaar na einde dienstverband. Bepaalde persoonsgegevens zijn ten behoeven van bijvoorbeeld claims, audits en fiscale verplichtingen langer beschikbaar voor ons.
Mocht u niet meer bemiddeld willen worden, dan kun u dit, indien van toepassing, aangeven bij uw contactpersoon bij ons. Uw account wordt dan verwijderd en u wordt vervolgens niet meer benaderd en bemiddeld door ons. Bij inschrijvingen zijn uw persoonsgegevens nog drie kalendermaanden beschikbaar in een afgeschermde omgeving (bij Werving & Selectie is deze periode 24 maanden) in verband met claimrisico’s. In geval van flexkrachten en interne personeelsleden worden uw persoonsgegevens na twee jaar gearchiveerd in een afgeschermde omgeving.
In de afgeschermde omgeving zijn uw gegevens enkel beschikbaar voor ons onder strikte voorwaarden overeenkomstig de daarvoor gestelde doelen en termijnen. Na afloop van genoemde termijnen worden uw gegevens definitief verwijderd.
Indien opdrachtgevers een account in de klantportal hebben, dan zijn persoonsgegevens gerelateerd aan dit account beschikbaar tot twee jaar na de laatste plaatsing.
Wij kunnen uw persoonsgegevens doorgeven aan de volgende (categorieën) ontvangers;
En in alle overige gevallen waarin wij hiertoe worden verplicht, bijvoorbeeld door gerechtelijk bevel of een gerechtelijk vonnis.
Het delen van persoonsgegevens geschiedt op basis van een gerechtvaardigd belang, toestemming, wettelijk verplichting en/of ter uitvoering van de overeenkomst in overeenstemming met de doelen zoals hierboven benoemd.
U hebt het recht om verzoek in te dienen voor;
In geval van uw verzoek, ter bescherming van de persoonsgegevens, zullen wij uw identiteit moeten kunnen vaststellen.
Wij maken geen gebruik van geautomatiseerde besluitvorming dat enkel gebaseerd is op geautomatiseerde verwerking met inbegrip van profilering.
Voor flexkrachten en opdrachtgevers met een account in Otys/de flex- of klantportal;
Hieronder is de wijze weergegeven waarop u uw toestemming kunt intrekken;
Heeft u vragen, neem dan contact op met uw contactpersoon bij ons. Ook kunt u via de Algemene contactgegevens contact met ons opnemen.
Onze algemene contactgegevens:
Job Invest.
Rietveldenweg 40
5222 AR ’s-Hertogenbosch
T: 073-7113712
E: info@jobinvest.nl
Indien u klachten hebt dan horen we dat graag, zodat we u verder kunnen helpen en, zo nodig, onze dienstverlening/werkprocessen kunnen aanpassen/verbeteren.
Heeft u vragen, opmerkingen of klachten over de bescherming van uw persoonsgegevens door ons, neem dan contact op met onze functionaris voor gegevensbescherming. U hebt daarnaast het recht om een klacht in te dienen over de verwerking van uw persoonsgegevens bij Autoriteit Persoonsgegevens.
Is er sprake of vermoeden van een datalek? Bijvoorbeeld, vermoed u verlies of ongeautoriseerde toegang tot persoonsgegevens, laat ons dat dan direct weten.
Wij doen er alles aan om uw persoonsgegevens optimaal te beschermen. Wij doen dat aan de hand van ons informatiebeveiligingsbeleid. Wij hebben daartoe, rekening houdend met de laatste stand van de techniek, fysieke, administratieve, organisatorische en technische maatregelen getroffen om onrechtmatig gebruik te voorkomen. Deze maatregelen worden regelmatig geëvalueerd en waar nodig geactualiseerd.
Indien er voor zover gegevens worden verstrekt aan gegevensverwerkers die namens haar diensten verlenen of opdrachten uitvoeren, zijn wij met hen overeengekomen dat zij de persoonsgegevens eveneens optimaal beveiligen.
U dient u ervan bewust te zijn dat u zelf verantwoordelijk bent voor de beveiliging van uw computerapparatuur en/of telefoon en van uw eigen internetverbinding, en dat deze nooit 100% veilig is. De verzending van persoonsgegevens via internet geschiedt dan ook op eigen risico.
Wij kunnen van tijd tot tijd om uiteenlopende redenen veranderingen, aanvullingen of wijzigingen aanbrengen in onze privacy statement. Het meest actuele privacy statement is te allen tijde in te zien op de website. We raden u aan het privacy statement regelmatig na te lezen.
De verklaring voldoet aan de Algemene Verordening Gegevensverwerking (AVG), die sinds 25 mei 2018 van kracht is.